Děkujeme, že jste nás navštívili na Luckyeg!
Snažíme se vám nabídnout nejlepší nákupní zkušenost. Pokud nejste spokojeni se svou objednávkou, prosím kontaktujte nás a zahajte proces vrácení do 7 dnů od obdržení zboží.
Upozorňujeme, že přijímáme pouze produkty v původním stavu – nenosené, neopravené, nepoškozené, čisté, bez vláken a vlasů, s neporušenými a připojenými štítky. Produkty, které jsou vráceny bez našeho předchozího souhlasu, nelze zpracovat.
Pokud chcete vrátit některou nebo všechny části vaší objednávky, musíte kontaktovat zákaznický servis na Kontaktujte nás a získat formulář 'Product Return', který musí být přiložen k vaší zásilce.
Defektní, poškozené nebo nesprávně odeslané položky
Máte nárok na plnou náhradu, pokud jsou vaše položky defektní, poškozené nebo nesprávně odeslané. Pokud se domníváte, že vaše položky byly poškozeny při doručení, musíte od svého doručovacího dopravce získat dokumentaci 'Proof of Damage', která by měla být přiložena k vaší vrácené zásilce.
Odchylka barvy
Nastavení vaší obrazovky může změnit barvu obrázků zobrazených na webu.Malá barevná odchylka nemusí znamenat, že zboží je defektní nebo nesprávně odeslané.Pokud jste si však jisti, že jste obdrželi položku v nesprávné barvě, kontaktujte zákaznický servis a zjistěte, zda je možné vrácení nebo refundace.
Storno podmínky
Pokud si přejete zrušit svou objednávku, přihlaste se na Můj účet, vyberte objednávku, kterou potřebujete zrušit, a požádejte o zrušení. Nebo klikněte na Kontaktujte nás, abyste pokračovali.
Akce | Časové rámce | Vrácená částka | |
Produkt | Poštovné | ||
Zrušení | Do 24 hodin od potvrzení objednávky | 100% | 100% |
Do 24-48 hodin od potvrzení objednávky | 90% | 100% | |
Po 48 hodinách, nezabalené | 80% | 100% | |
Objednávka odeslána | žádná | žádná |
Proces vrácení
1. Podání žádosti o vrácení u zákaznického servisu na Kontaktujte nás do 7 dnů od obdržení objednávky. Uveďte vysvětlení a fotografie, které potvrzují důvod vrácení.
Vyhrazujeme si právo neakceptovat vrácení bez předchozího schválení naším zákaznickým servisem.
2. Jakmile náš zákaznický servis schválí vaši žádost, poskytneme vám adresu pro vrácení a formulář 'Product Return', který musí být vyplněn a přiložen k vrácené zásilce. Zboží pošlete prostřednictvím vaší místní pošty do 3-5 pracovních dnů od obdržení formuláře. Nepoužívejte expresní kurýry jako UPS, DHL nebo FedEx; běžná poštovní služba postačí. Uchovejte si číslo sledování.
3. Všechny vrácené položky budou podrobeny kontrole. Vrácení peněz zpracujeme, jakmile potvrdíme, že produkt má uvedené problémy. Po zpracování refundace obvykle trvá 10-15 pracovních dnů, než budou prostředky připsány na váš účet, v závislosti na vaší bance nebo platební službě. Vaše banka nebo platební služba může účtovat malý poplatek za transakci.
Veškeré platby kartou budou vráceny pouze na původní kreditní kartu.
Upozornění: Vyhrazujeme si právo neprovést refundaci, pokud jsou produkty vráceny v nepřijatelném stavu.